19.12.11

Rock Am Ring

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... Tidigare idag fick jag reda på att Linkin Park ska spela på Rock Am Ring i sommar, jag visste inte hur jag skulle reagera. Jag fick fjärilar i magen och tänkte, men jag måste ju kolla upp vilket datum det är! ... Nu till det mindre roliga. Rock Am Ring äger rum under den helgen som jag far till Mallorca, jag blev helt förstörd när jag läste det. Jag tror inte jag blivit så förstörd på hur länge som helst, tro det eller ej. Mamma säger att jag inte kan avboka resan, sen tror jag också att hon skulle bli besviken om jag skulle göra det... Men just nu är jag villig att betala precis allt jag har och kommer få för att få ta mig ner till Tyskland denna helg. Detta var innan jag märkte att tio andra akter som kommer dit är av mina favoriter, då blev det genast mer självklart... Nu håller jag alla tummar och tår, trots att det inte ser ljust ut alls just nu... Usch, tanken får mig att vela hänga mig typ. 

Inga kommentarer: