31.12.11

New year's eve

Med nästan exakt samma gäng som förra året (bilder nedan) avslutar jag detta år. En middag med efterrätt och en jävla massa alkohol väntar. Denise ska få sminka mig, kommer bli megasnygg då ju. Förövrigt så fick jag veta att klänningen jag beställt inte hinner komma, så hela min utstyrsel har skitigt sig. Tur att jag har sådana snälla vänner som erbjuder mig att kika i deras garderob. Nu hoppas jag bara på det bästa. Annars är jag taggad till tusen, vem jag inleder år 2012 med återstår att se för planerna efter middagen och förfesten är ännu oklara. Detta ska bli så himla kul, oavsett vad som händer ser jag fram emot det kommande året. Men framför allt sättet att fira det ikväll. Hoppas ni får en trevlig kväll, vad ni än har för planer. Gott nytt år!!


Inga kommentarer: