9.12.11

Latest

Ännu en fullsmockad helg väntar. Jag har idag efter skolan varit till Friends By BO's med Sofia, fikat och pratat om så himla mycket. Hon är toppen, verkligen. Efter det har jag mött upp Filip för en liten julklappsshopping, så nu har jag klart mitt julshoppande för i år! Fort var det gjort så har jag nu slängt i mig maten och ska bege mig till Lussecupen där jag kommer spendera hela helgen, på kvällarna. Jag är taggad till tusen, verkligen. Jag kan lätt säga att detta är årets evenemang, vilken gemenskap alltså. Det känns bra att det är stressigt för det betyder att jag har mycket att göra och har jag mycket att göra, har jag kul.
Nedan ser ni fyra bilder, tagna under den senaste veckan. Det känns förövrigt riktigt bra att skriva ett "normalt" blogginlägg, förhoppningsvis blir det fler av dem. Fred ut.

Inga kommentarer: