24.11.11

may say it was your fault, 'cause I know you could have done more

Små ljuspunkter hittar man alltid. Jag drar till min tatuerare och låter han fylla i den jag har eftersom han använde för små nålar första gången. I samma veva lämnar jag en bild på min nästa tatuering som jag hoppas han vågar ta sig an, om det inte skulle stiga alldeles för mycket i pris. Jag vill ha mycket färg, så just nu håller jag tummarna... Ska bli skönt att få sätta sig under nålen och känna lite smärta så jag slipper detta psykiska helvete jag går igenom för bara en stund.

Jag har en otrolig huvudvärk på grund av att jag sover på tok för lite, äter på tok för lite, dricker på tok för lite och gråter på tok för mycket. Jag ska försöka fokusera nu, jag ska försöka släppa tanken att jag vill packa väskan och dra långt härifrån.
Nu tog det slut på ord. Det finns hur mycket som helst jag vill skriva, men vissa saker skulle orsaka saker jag inte orkar med. Det är så himla mycket så många inte vet... Det kanske är dags för mig snart.

och jag är fortfarande bara 17 år...

Inga kommentarer: