5.9.12

kaos



Haft min första körlektion, haft min första teorilektion, och pluggat teori som en dåre utöver det. Samt kört bil. Som jag nu tycker är himla roligt. Att ha kul i tider som dessa är viktigt för mig, jag är ledsen mer eller mindre konstant och stressad jämt. Den där flickan med otroligt bra hy finns ju inte längre pga. stressen heller, vilket inte alls gör saken bättre. Med det lilla självförtroendet jag har kunde det inte bli mycket värre. Men det är små ögonblick i mitt liv som får mig att stråla ibland. Idag har jag fått agera modell, min duktiga klasskamrat Joakim fick plåta mig i studion till en av våra fotouppgifter. Sådant är roligt, vill jag lova. Ovan ser ni en bild jag tog när jag kom hem efter plåtningen, ja, jag var kaos. Och idag är det 30 dagar kvar till min 18årsdag.
/ Jessica

Inga kommentarer: