12.9.12

hösten





Ibland är det så tydligt, hur lust och ork verkligen sugs ur en. Det är höst och jag har förberett mig för den värsta sådan i hela mitt liv. Den är den värsta sådan i hela mitt liv. Jag älskar höst, det är bara 23 dagar kvar till min 18årsdag. Kan vara den längtan jag har som gör att jag faktiskt försöker orka med allting. Allt jobb jag och Nils har med den fest vi anordnar, de ämnen jag har prövning i och vill få gjord under hösten, skolan överhuvudtaget, att jag faktiskt jobbar ganska ofta efter skolan, och inte nog med det så ska jag ta körkort. Och det är snart. 

När jag tränade som mest sa jag att tiden alltid räcker till träning, det beror på hur man prioriterar. Jag har valt att prioritera bort den alldeles för många gånger i veckan. Jag lever för träning och har kommit på att jag kanske faktiskt orkar mer och vill mer om jag klarar av att träna så ofta som jag brukade, med tanke på hur mycket annat jag har att göra. Jag ska göra mitt bästa för att slippa magsår och håravfall, finnarna har jag redan drabbats av. Hantera stressen blir nog prioritering ett snart.
/ Jessica

Inga kommentarer: