11.3.12

Två år sedan


Som jag tidigare skrivit var 2010 det år som jag just nu värdesätter högst. Jag var lycklig, jag hade jävligt kul. Hela DENNA playlist utstrålar hela det året. Den fantastiska tid jag fick uppleva. Det var detta år jag träffade större delen av de jag känner idag. Det var även detta år jag skaffade facebook, och det säger väl en hel del av den sociala biten. Jag började leva detta år, helt och hållet. Jag kom ut på ett helt annat sätt då jag fick lära känna så otroligt många nya fantastiska människor.

Utan alkohol. Inte en droppen förrän jag började gymnasiet till hösten drack jag. Jag hade det så bra. Jag hade det så jävla bra. Hela sommaren. Jag gjorde inte mycket, egentligen. Men hela världen var som öppen för mig, jag hade hela världen framför mina fötter och jag tog steget ut. Jag hade min då bästa vän, Anna, när jag ville, hur jag ville hela tiden. Trots att hösten briljerade vill jag sätta sommaren i fokus, för det var där allting började. Jag hade det för bra för att vara sant.

2 kommentarer:

Anna Sandlund sa...

Jag älskar dig, kommer alltid göra det även fast inte umgås lika mycket som vi gjorde då!
Saknar dig <3

denkolenko sa...

himla fint år och vad fint att det finns så mycket fina bilder från det. puss lilla gurkan.