18.3.12

Magi

Laleh var fantastisk. Hon var helt fantastisk. Jag själv lyssnar inte på henne särskilt mycket, förutom hennes tolkning av Ängeln i rummet. Jag var som sagt och såg henne igår för Ellas skull mest, jag tänkte att jag skulle få känna din närvaro. Riktigt duktig musiker, som jag efter gårdagen bara vill pussa på. Så himla gullig. Hon tillägnade dig en låt, Some die young. Jag filmade med min iphone under alla låtar för att jag inte ville missa om det skulle va som det ryktats om, att hon tillägnar dig en låt. Det gjorde hon. Det var jättefint. Du hade älskat det. Det kändes som att du var där med oss, skuttade för att du var så exalterad över att se henne. Det kändes som att du var någonstans i salen, med några av dina andra vänner eller kanske med din familj som jag visste var där. Jag föreställde mig dig där, det kändes verkligen så. Min mobil dog mitt i allt, så jag fick tyvärr inte med hela låten. Jag hoppas det är okej ändå. Till dig, vår vackraste ängel.

Inga kommentarer: