22.3.12

För bra för att vara sant

Det är torsdag och har hittills haft en av de bästa veckorna i hela mitt liv. Jag har fått känna på sådana konstiga, sköna, obehagliga men så bra känslor i min kropp. Ett obeskrivligt pirr i magen. Inte bara av all träning, för det är väl egentligen nästan det enda jag gjort i veckan. Tränat. Det går nästan för bra nu, jag trodde aldrig jag skulle få känna av hur det är att må bra såhär tidigt. Peppar peppar. Jag lär få äta upp det där senare. Men nu vill jag verkligen bara njuta av den här underbara känslan att få vara så himla glad och jag vill sprida vidare det. Det vill jag. För dig Ella. Känner såhär: iiiiiih!

Jag har i veckan hunnit med spinning, core och PSI (vart orolig över att jag var för glad då det passar bäst när man är less, men det hindrade mig inte. Snarare tvärtom). Imorgonbitti kör jag PSI igen och även på söndag. Lördag blir det väl "fri träning" samt volleyboll och idag är min enda vilodag, men den förtjänar jag. Den spenderas hos Jonathan med en förhoppningsvis fantastisk fruktsallad, FIFA-lir och så ska jag lära honom lite kickboxning, vi har ju planerat allting in i den minsta detaljen. Ha-ha. För att fullända denna vecka redan idag krävs ett G på matematikprovet, om inte så: äh, skitsamma. Det går ju bra nu.


Inga kommentarer: