20.3.12

Din dag.


Denna unge man är tvåbarnspappa men har även adopterade två barn utöver sina egna och har trots en tuff ungdom och uppväxt lyckats riktigt bra. Han är enligt mig världens bästa sångare och låtskrivare, på alla sätt. Han är en man jag ser upp till mer än någon annan, en man som jag skulle kunna göra allt för att få se le. Ja, han har ett fantastiskt leende. Han är en jätteduktig musiker överhuvudtaget men är nu mest känd för sina tre toner när han sjunger, vilket han gör bättre än någon annan. Han är huvudsångare i både Linkin Park och Dead by Sunrise, det ena bandet vet ni redan min enorma kärlek till. Han har en, vad vi fans vet, sprudlande, busig, fantastisk personlighet. Han är otroligt charmig och har en riktigt fräsh humor, jag skrattar i alla fall. Idag är hans födelsedag. 36 hela år. Grattis på födelsedagen, Chester. Jag hoppas du får världens bästa födelsedag med vänner och familj, best wishes and big love from Sweden. Vi ses i sommar!

Bilden är från spelningen jag var på i London år 2010, fick med den när jag köpte bootlegs därifrån och har därför inte angett källa.

Inga kommentarer: