10.3.12

Bubbles

Jag var uppe före tuppen och i gymmet innan klockan slagit tio i morse. Lördagen visade sig börja riktigt bra, tills det att jag kom hem igen. Helt totalkvaddad kände jag mig då jag fått för lite sömn och för lite mat innan träningen. Det var bara slänga sig i sängen efter det, för hela kvällen kommer jag spendera i Piteå på släktmiddag. Det finns säkerligen bättre sätt att spendera sin lördag på, men jag försöker att inte tänka så. Jag gör det för pappas skull, dessutom följer ju syrran med och henne gillar jag ju. 

Igår då? Jag var på Lillan på en välgörenhetskonsert, fick se många talangfulla, unga musiker spela och sjunga. Innan det var jag och fotograferade Fredrik i studion efter skolan. Jag hoppas jag fick till det, har inte riktigt kollat igenom ännu. Nog om det, jag älskar bubblor. De berättar som en hel historia, på något sätt. Ska blåsa mycket bubblor i sommar. På tal om någonting helt annat.

källa: weheartit





Inga kommentarer: