15.2.12

Wednesday

Idag har jag fikat med Tina på Friends där även Emelie och Daniela gjorde oss sällskap. Flera timmar spenderades där med alldeles för mycket att tala om innan jag släpade mig till Inpuls där ett stenhårt benpass väntade. Något annat ljuvligt som väntade hemma på mig var en gudomlig kycklingsallad som jag avnjöt tillsammans med något kapitel ur HP. Nu ska jag ta itu med denna träningsplanering inför milen som ska vara inlämnad imorgon, bara jobbigt. Har en hel annan bunt med viktigare plugg att ta itu med, men jag skiter i det. Helt ärligt. Just nu går skolan alldeles för dåligt och träningen alldeles för bra. Jag mår dåligt på ett sätt och bra på ett annat. Jag har idag insett varför jag så sällan tränar mage- jag tål inte träningsvärken. Den får mig att må riktigt illa, men jag ska ta tag i det framöver. Jag antar att det bara är en ovana, men det ska det bli ändring på. Nedan ser ni något jag alldeles nyss pysslat ihop tillsammans med mitt nya motto. Heja! och ja, jag har också märkt min grej för galaxer osv.






Inga kommentarer: