28.2.12

Savin' me

Jag känner att jag är er skyldig en förklaring, till varför jag efter bara ett inlägg ändrat inställning till allt. Från att jag nästan endast skrivit hur dåligt det för det mesta är, till att jag är positiv till allt. Det är inte bättre, generellt sett. Men jag bestämde mig för att jag ska ha kul det här lovet, jag bestämde mig för att skita i alla de besvär jag varje dag bär omkring på. Jag bestämde mig för att stänga ute alla negativa känslor och omvandla dem till något positivt. Även fast det kan kännas jobbigt och lite överdrivet ibland så är det skönt, för jag har faktiskt kul och det känns som att jag faktiskt mår bra. Jag tänker mycket, nästan hela tiden. Men jag försöker verkligen att göra det bästa ur situationerna och hålla det jag en gång Ella lovat, att leva för henne. Jag tänker leva för Jesper också. Därav denna vändning, jag själv mår mycket bättre av det också. Jag är glad. Därför får ni en glad bild på mig och bästa Malin från tidigare idag:


Inga kommentarer: