3.2.12

Rainbow faces

Ser ut som att det endast blir träning ikväll, ska försöka se till att det fyller större delen av min kväll så kanske jag färgar håret när jag kommer hem. Det börjar se riktigt ruttet ut nu alltså! Imorgon har jag hur mycket som helst att göra så det kanske är bäst att jag är uppvilad. Först Lördagsrock där världens bästa Erik och hans band spelar och på kvällen lirar jag volleyboll (jag älskar volleyboll) och finns det tid över efter det ska jag umgås med en god vän. Just nu förtränger jag alla mina känslor, jag skiter i allt. Känna efter kan jag göra senare. Nu vill jag bara låta allt vara.


3 kommentarer:

Anonym sa...

I vilket/vilka program redigerar du dina bilder? :)

Jessica sa...

Tro det eller ej så är jag alltid på picnik.com och redigerar. Främst nu då de ska lägga ner, så alla premium grejer är tillgängliga för alla :)

Anonym sa...

Kan du inte visa bilder på hur ditt hår ser ut typ från olika vinklar (bakifrån osv..) ? :)

btw, du e jättesöt, å jag gillar din blogg skarpt!