20.1.12

Fredag

Det är helg nu, äntligen. Veckorna går så fruktansvärt sakta för mig, men det får mig nog att uppskatta helgen så mycket mer kanske. Ikväll har jag varit på Friends med Anton, även Joel gjorde oss sällskap en stund. Riktigt trevligt, verkligen. Jag hade nog kunna sitta där hela natten, det finns så himla mycket att prata om då man har så mycket gemensamt. Annars då? Jag mår bra idag, i alla fall efter kvällen som varit. Just nu njuter jag, riktigt ordentligt faktiskt. Sitter på weheartit och drömmer mig bort, förövrigt hittade jag en bild på mig själv där tidigare idag! Det var visserligen på min tatuering, men ändå ganska tufft att någon faktiskt lagt upp bilden. Nu ska jag fortsätta drömma mig bort på weheartit och lyssna stenhårt på Linkin Park. Grattis Rob, 33 år idag.


4 bilder. källa: weheartit

Inga kommentarer: