6.11.11

Robin Stjernberg

När Beyoncés Halo slog igenom för några år sedan betydde låten i sig väldigt mycket för mig, förmodligen för att jag kunde relatera till den. Sedan för någon vecka sedan framför Robin i idol denna låt och han sjöng mig upp i taket om jag kan säga så! Jag grät av lycka, han var så bra och jag älskar hans version helt sinnessjukt mycket så ni förstår inte. Jag vill ha den som mp3-fil nu, helst nyss.

I fredags gör han det igen, om inte mycket bättre! Jessie Js' Who you are har gjort ett stort intryck på mig och mitt privata liv och även denna kan jag relatera till. Jag grät, igen. Han är fantastisk. Jag tror jag gifter mig med honom, om han vill det dvs...


Något jag måste tillägga är att dessa två låtar är två av kanske max fyra låtar jag känner väldigt starkt för utöver Linkin Park och därför är detta så viktigt för mig! Wow alltså.

1 kommentar:

Christoffer sa...

Robin är ju så SJUKT bra! Jag har lagt upp bättre bilder på tatueringen, du hittar en av dom HÄR:

http://chrstffr.blogg.se/2011/september/voila.html#comment

(Där var den dock alldeles nygjord!)