1.11.11

november

Jag har haft en fantastisk start på detta lov. I lördags började jag och Elin med en snabb middag innan tre boys gjorde oss sällskap för att sedan ta bussen till skurholmen och förtära alkohol. Tog en promenad in till stan med Mattias, Joni och Måns i hopp om efterfest men blev istället en jakt på hur vi hem skulle oss ta. Tur har vi, för min mor var på olivers så vi delade taxi hem med henne!
Söndagen spenderades med Elin och min pojkvän fram till middagen. Mot kvällen promenerade jag och Joni till Robin där även Måns funnit sin plats. Vi kikade på film, jag sov, sen vandrade vi hem igen.

Igår, måndag, gjorde jag min fina säng sällskap hela kvällen lång framför en rad av filmer och serier. Idag däremot klev jag upp för att sedan dra mig till det nya inpuls inne i stan. Efer 30 min lessnade jag, insåg att jag tycker mycket mer om det gamla gymmet och kommer inte i första hand välja att gå på det nya!

Just nu sitter jag med färg i håret (för en tredje gång på tre veckor). Jag följde ett klokt råd att köpa en color bomb så min röda färg skulle hålla i sig, så nu hoppas vi på att den var värd 205 svenska kronor trots de komplicerade anvisningarna!

Inga kommentarer: