29.11.11

In Flames

In Flames kommer till Piteå den 22 april 2012. Biljetterna släpptes förra veckan, och som jag väntat på det alltså. Men jag köpte aldrig någon eftersom jag inte hade någon som ville följa med mig. Nu har jag lyckats hänga på några grabbar, men bara för det så har jag såklart inga pengar kvar till att köpa en biljett. Så nu har alla en biljett förutom lilla mig. Jag ska hoppas och be att det fortfarande finns biljetter kvar till jul då jag har pengar, för låna av mina föräldrar tänker jag inte göra då studiebidraget som kommer imorgon redan går till dom för att jag redan lånat så mycket! Det är nu jag får sota för att jag aldrig for till Sonisphere i somras. Men, detta ska jag lösa på ett eller annat sätt. För In Flames ska jag se, höra och njuta av, live. 



Inga kommentarer: