22.11.11

helt okej

Idag har jag haft en bra dag, det har i alla fall känts bra. Jag har samlat på mig en rad inspiration inför min framtid och projektarbetet i trean, samt tränat och varit på allmänt bra humör! Jag har hur många idéer som helst, för allting egentligen. Jag har börjat rålängta efter min arton årsdag som tyvärr ligger ett närmare år framför mig, men fram tills dess kan jag ju skissa upp hur många idéer som helst på min framtid och mig själv. Jag vet vem jag är, det är bara så synd att jag inte kan verkställa det ytligt. Men jag har hela livet på mig, jag vill nog lära mig lite mer om mig själv först ändå!

Annars då? Har faktiskt fällt några tårar trots att jag är glad, har även varit riktigt trött och tagit en, två eller kanske hela tre power naps. Vi får väl se senare ikväll om det verkligen var värt det...
Något annat jag önskar mig ha var en hobby, det är så mycket jag vill testa på, men jag har så dåligt tålamod så orkar därför aldrig börja någonstans. Jag är en sån där som vill vara bäst på en gång, tyvärr! Jag hade velat lära mig att lägga smink, boxas, rita, tatuera, åka motorcross, dansa osv. Jag ska fundera vidare lite till... Det är nämligen inte många saker jag är bra på här i livet...

Nåväl. Nu ska jag lägga mig under täcker med ett glad o'boy framför andra säsongen av Chuck. Förhoppningsvis slipper jag dessa eländiga tankar om honom och allt som har med  han att göra. Ska fokusera på Rick Genest ikväll istället...
Idag är en bra dag, men tyvärr kan jag inte låta bli att tänka på hur många fler jobbiga dagar jag har framför mig, men jag väljer att fokusera på idag till en början. Det kändes klokt.

och jag är fortfarande bara 17 år...

Inga kommentarer: