12.10.11

there's alot going on

Nu var det ju såhär att jag lade upp värstinginlägget igårkväll, men såklart gick det inte att publicera och det slutade med att jag hade fått skriva om det tre gånger utan resultat, så jag är inte så tråkig som ni tror trots allt!!

Jag måste berätta om min första dag på inpuls idag, men först kanske jag ska meddela att jag fick ett årskort där av mina föräldrar när jag fyllde år förra onsdagen (grattis i efterskott till mig!). Hur som helst, bokade en gyminstruktör till idag klockan ett och jag är som en helt ny människa efter bara 40 minuter med honom. Jag känner mig hur taggad som helst till att sätta igång med 4veckors programmet han pusslat ihop till mig! Jag rekomenderar ALLA som går på gym att boka en gyminstruktör, helt klart. Åtminstone dom som kanske inte kan allt om allt när det gäller träning och maskiner.

Annars då? Det känns väldigt mycket i skolan, och som vanligt har jag alldeles för mycket annat att tänka på. Men förhoppningsvis klarar jag av att ta tag i det snarast, helst nyss. Jag har ju om inte annat spelat på keno varje dag, uppdaterat iOS 5 och legat i min säng - mycket viktigare än skola. Eller vad säger ni?

Jag avslutar detta inlägg med min tisdagsklädsel. Nu ska jag sätta mig framför Animal Planet. Nis. Pis.



2 kommentarer:

sankkanbankkan sa...

SNYGGT!!

Josefine (Jossetossen) sa...

Jag vet! Motivationen stiger verkligen till MAX efter mötet. Och den sjunker inte heller ;) Galet.

Så fin du är, dessutom!